با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ بطحایی: خدمات دندانپزشکی را در بیمه تکمیلی لحاظ می کنیم
زیارت عاشورا

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: روشی را پیش بینی کردیم که طی آن درمانگاه های فرهنگیان که یونیت دندانپزشکی دارند تجهیز شوند.

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، محمد بطحایی در سومین روز از اجلاس روسا و مدیران آموزش و پرورش و جلسه پرسش و پاسخ به سوالات مدیران که صبح امروز 13 مرداد ماه برگزار شد اظهار داشت: روش جدیدی برای کیفیت بخشی به بیمه تکمیلی تلاش های زیادی انجام دادیم و هدف ما این بود که علاوه بر اینکه هزینه بیمه افزایش پیدا نکند خدمات افزایش پیدا کند که این موضوع مشکل را بیشتر می کند.
وی افزود: در بیمه تکمیلی جدید بیمه آتیه سازان حافظ فقط نقش کارگزار را دارد و بقیه کارها توسط خود آموزش و پرورش انجام می شود و از این طریق می خواهیم کیفیت بیمه را بالاتر ببریم.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: همچنین با برخی از مراکز درمانی خاص در سطح کشور قراردادهایی منعقد کردیم که این طرح به صورت آزمایشی درسه ماه تیر، مرداد و شهریور اجرا شدو اگر اهداف را محقق کند از ابتدای مهر ماه دوباره به همین روش ادامه خواهیم داد.

بطحایی اضافه کرد: برای اینکه خدمات دندانپزشکی که بسیار مهم هم هست در بیمه تکمیلی وجود ندارد روشی را پیش بینی کردیم که طی آن درمانگاه های فرهنگیان که یونیت دندانپزشکی دارند تجهیز می شوند و مراکز کلینیک تخصصی دندانپزشکی دائر می شود تا حلقه مفقوده خدمات دندان پزشکی در بیمه تکمیلی جبران شود.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 14 مرداد 1394برچسب:, | 17:48 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |